3 Mei 2013

May 2013

Assalamualaikum :) hi hi hi. Haihhh, pejam celik, pejam celik dah masuk bulan 5? Ermmm, kejap jaaa kan masa sekarang? Sapa yg tak menghargai masa tu memang bodoh. Like me :( hmmm no! I'm not stupid people. Lagi 4 hari nak exam midyear. Apa satu pun aku tak prepare? oh, good anis. Cakap nak berubah? tapi mana semua tu? Hilang? Ermmm, sedihnya. SPM pun lagi 5 bulan ja. 5 yg lalu ni aku dah belajaq apa nya? Merapu ja lebih. Haihhh, I dont know what should I do? Sad life. :'( I never give up. I must face all the things. Haihhhh, banyak sangat kena fikir ni. Stress, nobody support me :( Aku nak sangat ada sorang yg betul-betul tegas suruh aku study all the time tapi takda pun :( nevermind... Aku akan usaha sendiri. For my future. Aku taknak dah tengok result aku macam mana result PMR aku tuuuu merana ha. Tu baru PMR dah sedih kan? Apatah lagi Sijil Pelajaran Malaysia? Anis, anis! Apa nak jadi niii. Think about your future please? Ermmm :(