13 Jun 2013

June

Assalamualaikum, hiiiiiiiiiiiiiiiii ;) eh, lamanyaaa tak update blog. Serius lamanyaaa tak sentuh. Rinduuu sangat2 k :( Okayy, bukan taknak amek tau tapi I should abaikan semua ini dulu. Lagi 5 bulan anis nak SPM ;) Tolong laaaa doa kan anis k? Anis dengan Bent sekarang okay, alhamdulillah haaa dia tak buat perangai macam dulu lagi dah. Dia yg dulu dah takda, I'm so happy because his love me ;) I'm glad because I can be yours. Dia dah nak p belajar haaa. Hope so dia tak berubah and dia tak curang kat sana :( Serius risau sangat-sangat bila fikir semua tu. Aku mampu redha jaa dengan semua ni. Percaya pada jodoh. Lagipun perjalanan masih jauh kan? Dia patut kejar masa depan dia untuk dia, aku and our future family. InsyaAllah. :) Aku harap sangat dia yg terakhir dalam hidup aku ni. Aku taknak dah pandang laki lain. Demi ALLAH, susah sangat aku nak cari laki macam dia yg selalu faham aku, susah nak marah, and banyak sangat dia bersabar dengan perangai aku ni :( Sayang, I'm so sorry because I always hurt your feelings ;'( Hmm, apa pun I love you so much! Thanks for everything baby. Nama awak selalu ada dalam doa saya :* Please, trust me that you only one in my heart ;) Manja awak saya sorang jaaa boleh rasa okay? Hihi. K laaa, taknak update lagi. InsyaAllah kalau panjang umur Anis update lagi. And, Anis nak minta maaf kalau ada buat semua orang terasa dengan Anis or whatever! Please, forgive me ;") Byeeeee