25 April 2013

For you

Assalamualaikum ;) hi uolls. Lama saya menghilang. Lulz takda lah lama sangat. Ermmm today is friday aaaaaaa what should I do? Ermmm boring k. Bent keja pulak so tak bole nak text or call until dia habis keja. Hmmmmm nevermind. I just miss him :( rindu dia sesangat lah kalau boleh hari-hari nak duk dengan dia but I cant :( well, biasa laaaa selalu menguji kesabaran aku rindu ni. Takpalah nanti mesti boleh jumpa jugak kot mana pun sebab dia pun rindu aku. Hehehehe ;) But I miss you more than more sayang :( aaaaaaaaaargh please dtg sekarang :( I dont know why kenapa yg jadi macam ni start dia anta aku balik sekolah haritu ermmm maybe tak boleh duduk lama dengan dia. Dia hanta then terus balik tak duduk sembang mana-mana dah haihhhhhhh that why aku rasa tak puas jumpa dia. Kalau nak jumpa pun 6/5 ya Allah. Tak sanggup nak tunggu lagi 10 hari tuu. But I'm trying to not care about that. Just count the day. Ha ha ha, selalu nya kalau menghitung hari ni laaa rasa lama oh. 8/5 aku trial pulak ohhhh no!!! 2 minggu okay not 3 hari. Satu apa pun aku tak prepare asyik kalut dengan Seni jaa. Takpalah, buat seni bagi siap then malas dah aku nak fikir lepas ni banyak lagi benda aku kena buat. Aku just nak prepare siap-siap. Only this year aku nak fikir banyak for my future. Untuk diri sendiri juga laaaa. Hmmmm, when I think about future I was like lemah nyaaaa. Boleh kah aku buat semua tu? :( sedih nyaa nya nyaaa. Nevermind lah, aku still ada Bent. Dia selalu bagi semangat kat aku, dia selalu sokong aku dari belakang. Thanks sayang. I love you so much. :) Please don't leave me when I need you sayang. Everyday, every second, every minute, every time I just need, miss, love, want you SYAHRUL NABIL ;)