12 April 2013

All about you.

Hi, assalamualaikum uolls ;) lama nyaaa tak update. Dulu kalau boleh update hari-hari update. But now, time ada mood ja update. Sorry lah, takda idea nak update. Now memang busy sikit. :( after SPM nanti tak busy dah haaa. InsyaAllah.. Errmmm, okayy. Now nak start cerita pasal Bent. I love him so much. Haritu aku break up dengan dia sebulan and sebulan oh tak jumpa dia. Aku pun taktau macam mana aku boleh tahan tak jumpa dia lama-lama macam tu :( nevermind.. Asalkan aku happy dengan dia sekarang. Aku sayang dia, aku harap dia tak tinggal aku sebab perempuan lain. Aku tak sanggup. Aku tak tau macam mana nanti nak berjauhan dengan dia. Kena banyak sabar even benda tu berat sangat bagi aku. Tak apa lah asalkan aku setia and dia pun setia dengan aku. Hmmm, ya Allah..aku harap sangat dia jodoh aku :) aku tak pernah sayang kan laki macam mana aku sayangkan dia. Dia ja pandai melayan karenah aku ni haaa and one more dia romantic sangat walaupun kekadang tu suka ngusik aku. Heeee, :) bila duduk dengan aku suka perli dia :pp I don't know why, dari dulu sampai sekarang. Lulz hehehe :) ntah nak cakap, makin hari makin sayang kat dia. Sekarang ni dia suka sembang pasal kawen dengan aku. Dia tak sabar dah haa nak kawen dengan aku :p aku pun tak sabar nak kawen dengan dia. Hmmm, one day dia jadi milik aku jugak. InsyaAllah sayang.. Kita kena laaa banyak sabar dengan dugaan. Memang banyak dugaan aku dengan dia even baru setahun sebulan ni haa. Nanti tktau lah macam mana pulak dugaan. Aku tak kesah dugaan apa pun datang asalkan jangan dugaan pasal perempuan yg tu ja aku takmau. Aku harap sangat dekat Allah takda perempuan datang kat dia nanti. Aku takut nanti dia p belajar mesti ramai :( hmmm, takpalah. Kalau ada jodoh tak ke mana jugak. Just think positive about him. I love him so much. Aku tak harap untuk bertahun-tahun dengan dia. Aku harap forever untill I die and one day you and me in halal relationship. Only him <3 I never wanna lose you sayang ;) Syahrul Nabil.