25 Mac 2013

I Miss You.

Assalamualaikum :) em em lama nya tak update. Always busy sekarang dengan sekolah. Well, this year kan SPM so kena pulun sikit, kena letak tepi dulu benda yg tak penting, yg penting kena letak depan sekali sebab semua tu demi masa depan aku :) hihi. Okay now aku dengan bent sangat laaaa complicated. Baru ja cukup setahun hari tuu takdan bapa hari dah break up. Sangat lah sedih :( apa yg aku dah buat untuk dia cukup setahun haritu aku koyak semua sebab aku rasa takda makna pun kan. Hmmmm, aku taktau kenapa dengan diri aku sekarang aku dah rasa tawar sangat hati ni. Jadi benciiiii! Aku dah tak heran sebab aku dah penat laaaa. Macam-macam bent buat kat aku. Berapa banyak peluang aku kena bagi kat dia? Dah sebulan lebih alu break dengan dia. Aku buat taktau kat dia sebab kawan-kawan banyak support tapi dalam hati ni always missing him. :'( Sekarang dia sentiasa call aku, nanges kat aku. Hmmm I dont know what should I do :( Nak lepas terus rasa sayangggg sangat kat dia sebab almost 1 year aku dengan dia. Kami dah setahun sebulan seminggu satu hari dah :( ya Allah..cepatnya masa berlalu. Hm, dah sebulan tak jumpa dia :( aku rindu sangat kat dia. Taktau nak explain macam mana rindu ni haaa. Maybe orang yg pernah rasa ja tau keadaan aku sekarang kan :( I miss him so much. Aku just nak dia sedar dah bapa kali dia sakitkan aku, sekarang aku tinggal dia, aku buat taktau kat dia. Bukan sebab aku ada laki lain tapi aku nak dia rasa sakit  tu macam mana:( yg dia tau MAAF ja. Aku dah terima dia seadanya tapi dia? Tak appreciate pun:'( dah banyak aku sabar dengan dia, dah banyak aku bagi peluang kat dia. Tapi dia tak pandai nak hargai peluang tu betul-betul. Aku sedih, aku sakit sangat bila jadi macam ni. Hanya Allah ja tauu. Aku takda tempat mengadu. Aku cuma boleh mengadu kat Allah. Malam-malam nanges pun puas kejap ja then sakit balik. Hmmm, aku penat dengan semua ni. Banyak benda lagi aku nak pk, aku kena pk SPM lagi macam-macam lagi. Bent, please paham orang sama ? :( Anis dah penat lah bent. Harap sangat 7hb 4 ni kita boleh jumpa then anis nak cita segala2nya kat bent apa yg anis rasa. Anis pun ada buat salah seriusly kalau benda ni tak jadi anis tak kan biar bent macam sekarang ni. Anis cuma nak bent rasaaaaa apa yg anis rasa. Bent :'( Anis sayang bent sangat-sangat tau. Bent sorang ja dalam hati anis. Seburuk2 mana pun bent, anis terima ja bent sebab bent ja dalam hati anis. Takda laki lain yg boleh ganti bent dalam hati ni haa. Hmmm, anis rindu moment kita :'( rinduu sangat. Anis taktau pulak kejap ja kan semua ni berubah. Tak pernah lagi kita tak jumpa sampai sebulan. Dulu kita pernah kata kan sapa boleh tahan kalau tak jumpa sampai sebulan, dua bulan and paling lama tiga bulan time tu anis cakap anis boleh tapi dalam hati tak boleh punn bent. Sekarang anis rasa tak tahan sangat. Anis nak jumpa bent, nak suruh bent buat lawak kat anis, nak bent nyanyi, nak tengok perangai bent yg perasan tuu. Anis nak buat bent merajuk :'( Bent, i miss you so bad sayang :'(