7 Oktober 2012

October ;)

Assalamuailaikum, hi semua.. Lama nya aku tak update. Aku semakin lupa dekat blog ni. Sorry! Lagi pun takda idea nak update. So harini rasa macam nak update, update je laaa. Kejap ja kan masa berlalu macam tak percaya ja dah nak dekat hujung tahun then nanti pejam celik dah SPM. Hmm, masa sekarang kejap sangat rasa. Heran :| okay, now aku rasa happy happy happy with Syahrul Nabil. Still remember this name? Hahaha. Okay mengarut. Actually, I miss him so much. Baru je spend time dengan dia jumaat tu. tapi still miss miss miss. Every second, every minute, every day, every hour I miss him. Hm, kenapa ni? Bent macam tu tak hah? I think dia tak teruk macam aku ni kan.. Kalau boleh, nak bersama dia setiap saat. Selama 7 bulan ni..aku takda lagi la nak terasa bosan dengan bent. Seriusly, I just love him. Aku tak pandang dah laki laki lain asyik ingat bent bent bent ja!!! Aku harap sangat our relationship berkekalan.. Aku taknak curang, dan aku taknak dia curang. Aku nak setia and aku nak dia pun setia. B, kalau awak setia 100x saya setia dekat awak sayang. I love you so much. Mmuahx mmuahx. Hmm, Ada masa update lagi. Bye blogger ;)