1 Februari 2013

1.1.13

Assalamualaikum ;) lamanyeeeee tak update blog ni haaa. I miss my blogger much! Hmmm how about my life? Ntah. Rasa macam tak terurus sangattt. This year aku SPM so aku tak boleh berinternet sangat haaa. I just want to focus about SPM. Only this year aku nak pulun betul-betul. Aku taknak main-main macam tahun lepas lagi.. Aku rasa diri aku bodoh kalau aku main-main lagi tahun ni. Ni untuk masa depan sendiri, aku taknak lagi berharap pada orang, aku taknak menyusahkan orang lagi. Aku just nak berjaya and tolong mak aku. Itu ja yang aku pk sekarang :) hmmm about my lover? I don't know. Aku rasa macam tak boleh p dah dnegan bent even aku sayang and cinta kan dia lagi but I can't be with you bcause you lying me:'( you don't appreciate your chance:'( sekarang baru awak nak merayu dekat saya? No need bent. Too late bent! I don't need someone who love me :') Mungkin kita takda jodoh.. You just call me EGO. You don't know what I feel inside. You just say SUDAH LAA. Awak tak rasa lagi macam mana sakit nyaa aku bila awak buat macam ni. Awak boleh layan perempuan lain? Thanks for everything bent :') Relation kita dah nak setahun tapi awak dah hancur kan semua nya. Semua nya dah hancur bent.. Bent dah hancur kan kepercayaan anis kat bent, bent dah hancurkan relation kita, bent dah hancur kan segala2nya. Why you do like that? :'( Apa lagi tak cukup? I give you everything :'( but you don't appreciate. Thanks for everything Syahrul Nabil. Aku minta sangat kalau kita ada jodoh kita mesti baik, bahagia macam dulu, kalau kita takda jodoh kita semakin jauh. Kat sini takda sapa yg salah. Anis tauu, maybe bent dah bosan dengan anis kan? That why you do that. Hmmm it's okay dear :') bukan sekali, bukan dua kali and bukan tiga kali aku pernah rasa dah banyak kali but kali ni maybe dah takdaa apa lagi nak di explain bentt. Semua nya dah terbukti depan mata :') you never know about PAIN :'( I hope you happy without me. Sorry if I leave you. It's only make we happy :') I never forget our moment :') Iloveyouuuu.