4 November 2012

Pity you. ;D

Can you stop call me bitch? Hmm, I feel so sorry about you. Pity you girl :( yang suka panggil orang kebudak-budakan? Dah rasa diri tu MATURE. You know we beza setahun ja okay? Bukan 4-5 tahun yang you nak belagak mature teruk ni. You must be grateful because I zip my mouth.. Aku dah tak kata dekat kau kan perempuan? So apa lagi masalah kau nak kata dekat aku. Apa yg kelakar sangat budak-budak bercouple? Lagi kelakar orang yg bertepuk sebelah tangan ni. Hahaha pity you. Your behaviour like suck, bitch! cermin diri you dulu baru nak kata dekat aku yang bukan-bukan. You know my life story? No kan.. So go to hell la bitch. Kesian sangat dekat you ni. :D Dah salah then nak mengata orang pulak? Hmm, suka sangat stalk orang maybe.. Dah you tak fikir pasal aku kan? So buat apa lagi you nak kata aku bagai? I just want to say PITY at you. Dah SYOK SENDIRI bukan? Hmm, bertepuk la sebelah tangan tu yeee bitch? Dah rasa diri you tu MATURE? Hambek la you sorang yee mature. Hahahaha. Stupid girl. Tak sedar diri. :D